۰۲۱-۸۸۵۵۴۸۰۲ info@hormozpc.ir

درختکاری هدیه ای برای نسل فردا

درختکاری هدیه ای برای نسل فردا

مراسم کاشت نهال توسط کارکنان شرکت پتروشیمی هرمز خلیج فارس به مناسبت روز درختکاری

 

به گزارش روابط عمومی شرکت پتروشیمی هرمز خلیج فارس، روز سه شنبه ۱۵ اسفند ماه 1402 کارکنان شرکت پتروشیمی هرمز خلیج فارس به مناسبت روز درختکاری اقدام به کاشت نهال در این شرکت کردند.

 

اهمیت روز درختکاری، برای همگان ثابت شده است. درختان عامل زندگی در این کره خاکی هستند. درختان نماد سرزندگی، شادابی و حیات در تمام نقاطی هستند که به آن پا می گذارید. این زیبایان همیشه سبز همواره محل زندگی بسیاری از جانوران و پرندگانند و متاسفانه گروهی از انسان ها با قطع بی رویه درختان، عامل نابودی زندگی بسیاری از حیوانات شده اند. اما امید به زندگی جانداران و کاشت درخت با وجود افراد دوست دار طبیعت و تاریخ های مهمی همچون روز درختکاری، هرگز از بین نخواهند رفت. وجود درختان باعث پاکسازی هوا بخصوص در کلان شهرها می شود. این موجودات مفید آلودگی موجود در هوا را می گیرند و اکسیژن را به بدن بی جان زمین تزریق می کنند. از هر منظری که به درختان نگاه کنید خواهید دید که ذره ذره آن ها برای ادامه حیات بشیریت واجب و ضروری هستند.

کارکنان شرکت پتروشیمی هرمز خلیج فارس با کاشت  نهال در این روز عیدی خود را پیش از آمدن فصل بهار به زمین هدیه کردند و در کمک به ادامه حیات در این کره خاکی با ارجعیت داشتن روز درختکاری، سهیم شدند.

روز درختکاری بهانه ‌ای است برای این که ما به محیط زیست احترام گذشته و آن را احیاء کنیم و یا حداقل آن را با دقت بیشتری نگه داری کنیم. امید است که با تلاش در این جهت، حتی با کاشتن یک نهال کوچک، کشوری زیبا و آباد را برای خویش مهیا کنیم که یقیناً کاری پسندیده است.

 

۱۵ اسفند ۱۴۰۲
Loading
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.